Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Και η παράλληλη ζωη

Σε καποιον αλλο γαλαξία,  σε κάποιο alternative universe θα εχω επιλέξει διαφορετικά. Θα ειμαι εκει που αναρωτιέμαι αν θα ήμουν αν ειχα επιλέξει διαφορετικά σε αυτην την ζωη.

Ξερω πως οι πραξεις μας δείχνουν τι είμαστε, η μαλλον τι θα θελαμε να είμαστε. Και μετα αναρωτιόμαστε πως θα ηταν η ζωη μας αν ειχαμε πραξει διαφορετικά.

Και νομίζω οτι ο αλλος μου εαυτος σκέφτεται τα ίδια. Ισως να η ζωη της να μην εχει ενα άνθρωπο που πασχει απο καταθληψη ή απο χαμηλή αυτόπεποίθηση και ετσι να περναει τις μερες της ξενοιαστη.  Απο την αλλη ίσως  να ειναι μονη της..

Αναρωτιέμαι αν δεν ειχα πραξει τοσο γρηγορα και αυθόρμητα πριν απο δύο χρόνια: θα ήμουν εδω που είμαι σημερα? Αν ειχα πει αλήθεια, αν ειχα παιξει το παιχνίδι θα ηταν τα πράγματα τα ίδια?  Δεν ξερω και έτσι αναρωτιέμαι.

Γιατι χρειάζομαι κατι παραπάνω απο οτι εχω τωρα. Χρειάζομαι να μου δείξεις οτι οι επιλογές μου σεν ηταν λάθος, οτι η ζωη μας δεν θα είναι για παντα έτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: