Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Που πηγε ο χρονος_

Μονη μου ειμαι.. Εγω και οι σκεψεις μου.. σε ενα δωματιο γεματο φως και ανοιχτο. Και το ραδιο να παιζει.. και δεν μπορω να αποφασισω τι μου λεει το κεφαλι μου... δεν βγαζω ακρη σημερα. Με τιποτα.. Δεν ξερω που παω και τι κανω πλεον. Ολα ειναι ενα προγραμμα που το ξερω απο εξω και πλεον δεν κοιταω αν υπαρχει κατι αλλο να κανω..

Σχολη, αγορι, σπιτι, αγορι, σπιτι, σχολημ σπιτι, δουλεια, σπιτι, αγορι, σπιτι σχολη.. Σημερα πηγα στην Ιωαννα και ειδαι οτι αλλαξε θεση στα επιπλα.
-Ελα ρε συ αυτο το εκανα τον Νοεμβριο, αρχες κιολας, μου λεει.
Και εκει τα βλεπω ολα. Εχω να πατησω σπιτι της 3 μηνες πανω κατω. Γιατι παντα κανω κατι αλλο. Και εχω κλειστει μεσα με τον Κεβιν.. Και περναω καλα.. Αλλα μου λειπουν οι φιλοι μου, τα ξενυχτια και οι σουρες.. Ακομα και οι σουρες.. Εχω να βγω να διασκεδασω και να χορεψω μηνες.. και δεν φταιει αλλος παρα εγω..

Και ετσι το σαββατο θα βαλω το οβεραλ και θα βγω να δω λιγο κοσμο.. μ εμια μπυρα στο χερι γιατι πανω απο ολα ειμαι και φοιτητρια..

2 σχόλια:

Monos,Ksenos,Fititis είπε...

Έχεις αγόρι μην μιλάς...αν και δεν είναι το πάν έχεις τουλάχιστον...

Linis είπε...

Οκ δεν μιλαω...