Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Ποιος ειπε οτι το μεγεθος δεν μετραει?

Μετραει γιατι μπορει ειτε να σου χαρισει απολαυση ειτε να σε βασανισει. Απλα η θα κανει δουλεια καλη η θα κανει δουλεια χαλια. Ειτε θα σου κατσει γαντι η δεν θα σου ταιριαξει καθολου. Αν ειναι πολυ μεγαλο δεν θα χωραει και αν ειναι πολυ μικρο θα χωραει και με το παραπανω. Και πες οτι θελεις να το καμαρωσεις. Αν το μεγεθος δεν ειναι ικανοποιητικο πως θα μπορεσεις να το κοιταξεις χωρις να νοιωσεις οτι του λειπουν καποια εκατοστα?

Γιατι μιλαω?
Για το δεντρο που στολιζουν εκατομμυρια ανθρωποι μια φορα το χρονο. Για αυτο και εγω δεν εχω ενα. Γιατι το μεγεθος που θελω δεν το εχω βρει ακομα. Ασε που δεν χωραει.. Που να το βαλω? Ασε που δεν κανω χριστουγεννα σπιτι μου, ουτε ειμαι ποτε σπιτι μου για να το καμαρωσω. Οποτε γιατι να εχω ενα?

Απλα θελω να πω οτι το μεγεθος μετραει και οποιος ειπε διαφορετικα δεν κοιταξε καλα τις σημειωσεις του. . .

2 σχόλια:

GChatzivamvakis είπε...

κι εγώ γιατί νόμιζα ότι μιλάς για πούτσες??

Linis είπε...

Δεν ξερω το δικο σου το μυαλο τι κανει =)