Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Ο φιλος μου ο Αλεκ..

Ο Αλεκ δεν συμφωνει μαζι μου σε ολα. Συμφωνει ομως σε πολλα. Θα πιει καφε μαζι μου και θα μοιραστει την μπυρα του και την καθημερινοτητα του. Θα παει σε ενα εστιατοριο μαζι μου και θα φιλοσοφισει για σχεσεις (την δικη μου).

Θα συμφωνησει μαζι μου οταν λεω οτι ο ανθρωπος μοιραζεται πολλες φορες γιατι η συνηδηση του δεν αντεχει αλλο. Λεμε στην σχεση μας οτι καναμε κατι με καποιον αλλον γιατι καποιον προδωσαμε, η ετσι μαας ειπαν αλλοι οτι καναμε. Τα διηγουμαστε ολα γιατι δεν μπορουμε να κουβαλαμε το βαρος μονοι μας και ετσι το μοιραζομαστε με την σχεση μας. Το αλλο μας μισο (ας το πουμε ετσι) βασανιζεται γιατι εμεις δεν μπορουμε να κρατησουμε τα ρουχα μας πανω στο σωμα μας η γιατι δεν μπορουμε να αποδεχτουμε οτι οτι και να εγινε αγαπαω το ατομο με το οποιο ξυπναω καθε πρωι και τιποτα δεν αλλαζει.

Θα συμφωνησω μαζι του οταν μου λεει πως οταν εισαι ερωτευμενος με τον κολλητο-η σου δεν λες κουβεντα αν δεν εισαι 100% σιγουρος οτι και αλλος νιωθει το ιδιο. Γιατι αλλιως κανεις παλι τον αλλον μιζερο για ενα διαστημα που μπορει να κρατησει μια μερα η μηνες. Αν ολα πανε καλα βεβαια θα ζησετε τον ερωτα σας αλλα αν οχι μπορει και να τον χασεις ως φιλο. Ο Αλεκ μολις εμαθε οτι μια κοινη μας φιλη ειναι ερωτευμενη μαζι του και δεν ξερει πως να αντιδρασει εκτος απο το να απομακρυνθει. Εγω δεν της ειπα ποτε οτι ημουν ερωτευμενη μπορω να την αγκαλιαζω και να την φιλαω οσο αυτη θελει.


Οταν του λεω οτι δεν εχω μιλησει στην σχεση μου για τα ερωτικα μυνηματα που λαμβανω καταλαβαινει. Εχω προσπαθησει να τα αποτρεψω, αλλαξα αριθμο και παλι μου τα στελνουν. Να του πω κατι γιατι? Τι θα κανει? Δεν γνωριζει τον αποστολεα και το μονο που θα καταφερνα ειναι οτι καθε φορα που χτυπαει μηνυμα θα αναρωτιεται αν ειναι μηνθμα ερωτικο η φιλικο.

Ειμαι ανοιχτη με το οτι φιλαω κοπελες. Δεν ειμαι ανοιχτη με το τυχαινει να φιλαω αγορια. Μην με παρεξηγησετε, δεν φασωνομαι με αλλους μερα παρα μερα.. Ετυχε να γινει. Μπορω να πω οτι δεν σημαινε τιποτα γιατι δεν αναπολω τις στιγμες εκεινες. Αλλα γιατι να μοιραστω κατι το οποιο δεν με ενοχλει απλα γιατι ο κοσμος θεωρει οτι αυτο ειναι το σωστο? Γιατι να κανω τον αλλον μιζερο για κατι που σημαινει τιποτα? Ο Αλεκ το καταλαβαινει αυτο.

Γιατι να συνεχιζω να προσπαθω το σεξ να ειναι οπως ηταν με τον Γιωργο, τον Ηρακλη, τον Αρτεμη, τον Jojjen, τον Linus? Γιατι να προσπαθω να τον αλλαξω οταν το μονο που καταφερνω λεγοντας "Θελω καλυτερο σεξ" ειναι να τον ισοπεδωνω. Ειναι δυσκολο οταν εχεις κανει πραγματικα καλο σεξ να πας πισω σε κατι που ειναι απλα μετριο. Δεν λεω πλεον πολλα απλα τον σπρωχνω προς τα εκει που θελω και σταδιακα εχει καλυτερεψει και αυτο. Ο Αλεκ το καταλαβαινει. Αυτο που δεν καταλαβαινει ειναι γιατι επιμενω να μενω εκει που δεν με πανε στον εβδομο ουρανο. Η απαντηση μου ειναι "Δεν ξερω".

Το θεμα ειναι οτι ο Αλεκ καταλαβαινει. Ποιος ο λογος να λες στον κοσμο οτι εχεις σχεση ανοιχτη? Πες οτι δεν εχεις. Ποιοις ο λογος να πεις οτι εχεις σχεση? Για να μην παρει το μυαλο του αλλου αερα και νομιζει οτι κατι μπορει να γινει μεταξυ σας. Για να προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου να μην κανει πραγματα απλα γιατι εχεις σχεση. Γιατι ο κοσμος περιμενει απο τον καθενα μας να φτιαξουμε μια σχεση με το αλλο μας μισο.

Ο Αλεκ δεν συμφωνει οταν λεω οτι οι σχεσεις που χρειαζομαι ειναι οι φιλοι και οι οικογενεια μου. Θεωρει οτι χρειαζομαστε καποιον να χτισουμε ενα μελλον. Δεν συμφωνω. Θελω να χτισω μονη μου το μελλον μου. Χωρις καποιον να μου λεει τι να κανω και το οχι. Χωρις παιδια να μου κοβουν τα ονειρα μου και χωρις κατοικιδια να με εμποδιζουν οταν θελω να καταλτησω τον κοσμο.

Αλλα ειμαι μονο 22 και αυτα ειναι οτι αισθανομαι σημερα. Αυριο ολα μπορει να ειναι αλλιως. Το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι ο εγκεφαλος χρειαζεται 3 μερες να ακλιματιστει (αν δεν εχω ξεχασει την μητρικη μου γλωσσα). Οποτε σε τρεις μερες μπορει να σκεφτομαι αλλιωτικα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: