Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Σε επαιξα..

"Σε επαιξα στην αρχη, σε επαιξα προχθες και θα σε παιξω αυριο.. Μεχρι εκεινο το βραδυ του Μαιου σε επαιζα συνεχως, σχεδον.. και μετα μοιραστηκες ενα μυστικο και πλεον δεν μπορω.. Δεν ειναι οτι δεν σε αγαπαω, δεν ειναι οτι θελω το κακο σου, ειναι οτι αυτος ειμαι και δεν μπορω να κανω αλλιως.. ειμαι εγωιστης και θελω να γινεται το δικο μου,, αν το καλοσκεφτεις κανεις πραγματα που πολλες φορες δεν θελεις και κανω πραγματα που ξερω θα σε πληγωσουν..

Δεν ειμαι τελειος, δεν ειμαι το καλυτερο γαι σενα.. πλεον ομως σκεφτομαι τι κανω και αν με πιασω να σε παιζω σταματαω.. γιατι πλεον ξερω πως λειτουργεις.. ξερω πως σκεφτεσαι.. θελω να σκεφτεις αν πραγματικα ειμαι το καλθτερο για σενα, αυτο που χρειαζεσαι και αυτο που πραγματικα θελεις.. και πρεπει τωρα..."

Οταν εμπιστευεσαι σε καποιον την ζωη σου δεν περιμενεις να ακουσεις κατι τετοιο.. Οταν μετα απο 9 μηνες εχεις περασει σχεδον καθε μερα μαζι του δεν περιμενεις κατι τετοιο.. Οταν αφηνεσαι γιατι πιστευεις, κατι σαν και αυτο σε βρισκει με εκπληξη..
Και κανεις αυτο που ξερεις καλυτερα.. μενεις γιατι δεν ειναι καθε μερα που βρισκεις καποιον να σε καταλαβαινει εστω και αν σε εχει παιξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: