Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ποιος φρικαρε?

Παντα ηξερα πως ηθελα να ειναι η σχεση μου. Οι σχεσεις που δεν ηταν οπως τις ηθελα η οπως τις περιμενα τις αφησα. Η τις αφησα να με αφησουν. Το πιο βασικο στοιχειο εινια η ελευθερια μεσα στην σχεση. Ισως γιατι οι γονεις μου μου εδειξαν πως εχω το δικαιωμα να εχω μια δικη μου ζωη μεσα σε μια σχεση. Ισως γιατι απλα ειμαι εγωιστρια και βαζω τα θελω μου λιγο πιο πανω απο τον αλλον.

Αυτην την φορα εχω μια σχεση που δεν μου επιτρεπει να εχω την δικη μου ζωη. Με ενθαρρυνει να την εχω. Δεν εχω αντιμετωπισει μουτρα για κατι που εχω κανει ουτε μια φορα. Ουτε καν οταν αγορασα εισητηριο για Αιγυπτο γιατι ετσι μου την εδωσε. Το μονο που ειπε ηταν " Μην ξεχασεις να μου στειλεις μια καρτα ". Ετσι και εγω οταν ερθει η ωρα για τον στρατο θα την κανω για Αυστραλια 6 μηνες να δω την κολλητη μου. Εχουμε τα 10 ατομα ο καθενας με τα οποια μπορουμε να μοιραστουμε στοματικα υγρα χωρις καμια φασαρια. Οταν αποφασισε να παει Οσλο και να δει κατι φιλους το εμαθα μεσω της κοπελας του καλυτερου του φιλου. Δεν με ενοχλει γιατι εγω ξεχασα μια φορα να του πω οτι θα περασω μια βδομαδα στην Στοκχολμη. Το εμαθε οταν πλεον εφτασα εκει.

Εχουμε σχεση. Ναι. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να μοιραζομαστε τα παντα. Δεν χρειαζεται να συζηταμε τα παντα. Δεν ξερουμε πολλα για το τι περασε ο καθενας στο παρελθον, ειδικα σχεσεις. Εκει η γνωση μας ειναι μικροτερη και απο το ατομο. Δεν μας ενοχλει. Γιατι δεν μας ενδιαφερει.

Δεν εχουμε σκεφτει να συζησουμε. Η ιδεα μας προκαλει ναυτια. Δεν εχουμε σκεφτει αν θα περασουμε το υπολοιπο της ζωης μας μαζι. Εδω δεν ξερουμε αν το αυριο θα μας βρει μαζι η σε διαφορετικους πολους. Το μονο που ξερουμε ειναι οτι δεν ζηλευουμε. Δεν ανακατευομαστε. Δεν μιλαμε καθε μερα. Αλλα ριχνουμε το γελιο του αιωνα, ταξιδευουμε, συζηταμε πολιτικη και φυση, παμε σινεμα και παμε γυμναστηριο. Ειματε χαλαρα και εχουμε αγαπη.

Μα πανω απο ολα εχουμε την ζωη μας δικη μας αλλα και την μοιραζομαστε. Αλλα δεν ειμαστε φυλακισμενοι. Και αυτο ειναι κατι που και οι δυο λατρευουμε στην σχεση μας. Αυτο που δεν καταλαβαινουμε ειναι γιατι ο κοσμος φρικαρει..

2 σχόλια:

GChatzivamvakis είπε...

δε εχετε σχεση,απλως περνατε καλα.
φυσικα σθμφωνω οτι πρεπει να υπαρχει η ελευθερια και να μην υπαρχουν κολληματα και να μπορεις να πας αιγυπτο και αυστραλια χαλαρα,αλλα αν δεν νιωθεις την αναγκη να του πεις οσα περασες στην αιγυπτο αν δεν τον ενοχλησει που δεν εμαθε ποτε οτι θα πηγαινες στοκχολμη,δεν ξερω αν δεν υπαρχει σχεση,παντως σιγουρα εν υπαρχει ερωτας,οπως τον ξερω τουλαχιστον

Linis είπε...

Φυσικα θα πουμε πως περασαμε τις διακοπες μας αλλα δεν θελω να μαθω τι ακριβως εκανε με οτι κοπελες υπηρχαν στην ζωη του πριν απο μενα.. Καποια πραγματα τα μοιραζεσαι και αλλα οχι. ο ερωτας ερχεται και φευγει.. μεσα σε 1,5 χρονο τον ερωτευτηκα τρεις φορες απο την αρχη αλλα αυτο δεν με εκανε να ξεχασω τι θελω και τι χρεαιζομαι.. γιατι δεν τον χρειαζομαι αλλα τον θελω στην ζωη μου να υπαρχει. οπως αυτος εμενα. Ισως να μην ειναι ο μεγαλυτερος μου ερωτας και ισως να μην ειμαστε εραστες ως το τελος της ζωης μας. Ειμαστε ομως αδελφες ψυχες και αυτο μετραει πανω απο ολα..