Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Χανομαι.

Γυρω μου βλεπω μονο χωρισμους πλεον. Χθες ειπωθηκαν "Σ'αγαπω" και σημερα μοιραζονται θρυψαλα ονειρων σε μας τους περαστικους. Που πηγε η αγαπη? Που πηγαν οι πεταλουδες? Που χαθηκαν τα χρωματα? Η μονο κρυφτηκαν για λιγο ωστε να ξαναρθουν παλι?

"Ξερεις τι βλεπω? Τα ματια σου να χαμογελανε οταν μιλας για τους φιλους σου. Οταν μιλας για το χθεσινο βραδυ με την Ιωαννα. Οταν μιλας για τον πρωην σου στην Ελλαδα. Αλλα ουτε μια φορα δεν τα ειδα να χαμογελανε οταν μιλας για την σχεση σου".

Αναμεσα στα προβληματα των αλλων βρηκα τα δικα μας. Ετσι απλα τα ειδα. Μου τα ειπανε αλλοι, ουτε καν τα εψαξα. Ανεξαρτησια, ελευθερια, ονειρα, μελλον, εγωισμο,διαφορετικα ενδιαφεροντα. Εκει ειναι ομως και οσα μας κρατανε μαζι.. και οσα μπορουν να μας χωρισουν.

Χθες ελεγα "Σ'αγαπω" και το πιστευα. Σημερα το χαος ξετυλυγεται μπροστα μου και χανομαι αναμεσα σε ονειρα και πραγματικοτητα.. Αλλα εχω υπομονη ακι με τον καιρο ειτε θα χαθω τελειως ειτε θα σε παρω μαζι μου. Και αυτην την στιγμη δεν ξερω τι θελω περισσοτερο..

2 σχόλια:

Ιδιοσυχνότητα είπε...

Το μόνο που μου δίδαξε η ζωή μέχρι σήμερα για τη φράση "σ' αγαπώ" σε όλες τις γλώσσες, κάτι που κανένας δάσκαλος δεν μου είπε ποτέ, είναι ότι μετά τη λέξη σ' αγαπώ δεν μπορείς να βάλεις το αλλά, αν το βάλεις ότι ακολουθεί μετά από αυτό είναι ψέματα, μετά το σ' αγαπώ πάει μόνο το θαυμαστικό ! Σ' αγαπώ!

Linis είπε...

Το μονο που μπορεις να πεις μετα το Σ'αγαπω ειναι "Σ'αγαπω παρα πολυ για να σε βλεπω να καταστρεφεσαι".