Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Αραγε ποσοι κλαιγονται για ενα περιοδικο?

Διαβασα το Cosmo του Αυγουστου. Τελικα δεν θελω να ξερω τι λενε οι αντρες μεταξυ τους και αν ειμαι η οχι sex animal. Βαρεθηκα να διαβαζω για sex, σχεσεις αλλονων και απαντησεις σε ερωτησεις που καθε ανθρωπος θα επρεπε να γνωριζει μετα τα 17 του. Αναρωτιεμαι αν ειναι μονο το ελληνικο κοινο του Cosmoετσι αλλα οταν διαβαζω το Σουηδικο και το Αγγλικο αντιστοιχο περιοδικο βλεπω πως οχι. Το φαινομενο ειναι μαλλον παγκοσμιο.
Η ισως εχω μεγαλωσει και πρεπει να αλλαξω περιοδικο. Ισως ειναι καιρος να αφησω τα ρεπορταζ για το πως να κανω εναν αντρα να φτασει στον εβδομο ουρανο (πολλα θελει?), πως να φερομαι στην δουλεια μου (μα καλα χαζη ειμαι?) η για το πως θα πρεπει να φερομαι στους φιλους μου. Αν δεν ξερεις πως φερεσαι σε φιλους μαλλον δεν εχεις κανεναν..
Αν και διαβαζα το περιοδικο οταν πηγαινα γυμνασιο δεν μου εμαθε και πολλα. Τα περισσοτερα τα ηξερα ειτε απο ιδιες εμπειριες, ειτε φιλων ειτε μου τα εξηγησε η μητερα μου, η θεια μου, ο μεντορας μου..
Ισως να μην ξερω πολλα αλλα να ξερω πως ενα τετοιο περιδικο δεν μου ανοιγει τον οριζοντα, δεν με βοηθαει στο να εξελιχτω σαν ανθρωπος παραπανω σαν γυναικα. Αν δεν ξερω τωρα πως δεν πρεπει να ξεχναω το προφυλαχτικο η το χαπι το πρωι δεν θα το μαθω ποτε. Αν σημερα δεν ξερω τι ειναι τα ΣΜΝ και πως προφυλασσομαι τοτε μαλλον ειμαι οροθετικη.

Γνωριζω ομως κοριτσια τα οποια βρηκαν μεγαλη βοηθεια στις σελιδες αυτου του *Γυναικειου Πορνοπεριοδικου* οπως καποτε το αποκαλεσε μια μεγαλη αγαπη μου. Για αυτα τα κοριτσια ας συνεχισει να γραφει οτι γραφει.

Οσο για μενα? Μαλλον θα αλλαξω περιοδικο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: